Aug 2, 2007

bakismat

jag gick till nöjesguidens smygläsning på torso twisted och hoppades på lite bakismat men de hade bara ledsna mackor med små ostbitar och typ njure på. och jag var otroligt trött och hade legat i sängen hela dagen och datat och läst så jag var inte riktigt på cmykhumör. jag pratade med fotohörnan, jesper och max a, och pidde och saga och hon från pica pica och chris och josefin. jag och josefin pratade mest om hur sjukt bakis vi var och att hon hade kastat sten på ödetomten framför debaser igår, det var jätteroligt men jag orkade inte skratta så högt. kristofer var också där så vi pratade och var inte så sociala så vi bestämde oss för att gå hem tillsammans. han hade cykel men vi promenerade i regnet. jag var så bakis att jag såg lite suddigt och på väg till torso twisted hade jag snubblat på massa grejer som ett gående practical joke. jag och kristofer sa att vi saknade varann för det var sant för vi har ju varit bästa vänner och träffats nästan varje dag och nu inte alls. det är synd. men så går det. vi var på konsum och handlade mat, jag köpte ägg och han kantarellsoppa med 0,5 % kantarellpulver och så smällde jag min brännblåsa på fingret och gick hem.

No comments: