Jul 31, 2007

champinjon

jag har mått illa hela dagen och trott att jag ska spy tusen gånger. jag fick gå hem från kontoret för jag var rädd att jag skulle kräkas på mattan. så dumt. nu dricker jag blåbärsdryck för jag tror det ska vara bra för magen. jag har just varit och fotat några grytor med max adolfsson. det var action som hette duga. att vara journalist är precis som i stålmannen. NOT. nu mår jag illa igen, jag har säkert blivit matförgiftad av skogschampinjonerna jag åt igår. mattias kroon sa att man fick salmonella eller något annat äcklig sjukdom av champinjoner så nu är jag paranoid och har säkert blivit psykosomatiskt matförgiftad.

3 comments:

Anonymous said...

Du verkar ha en taskig kista, tjejen! Hur är de egentligen?

Therese Svensson said...

nej den är grym! det är bara om jag äter något jag är allergisk mot. men nu har jag inte ont i magen längre.

Therese Svensson said...

evolutioniskt borde jag kanske vara utrotad redan nu när jag tänker efter. vad bra att jag inte har någon drift att producera avkommor.