Jul 31, 2007

tighta tights

jag har en hilarious skjorta som jag hittade på second hand butiken öppna hjärtat. det är en herrskjorta med tidningstryck så det ser ut som att man är klädd i svenskan. jag funderar på att ha den och min popeye-hatt på cmykläsningen på torsdag så jag ser ut som en reporter. jag fyndade även fyra äggkoppar i modell slinky i ljusrosa och mintgrönt, en plastbanan som jag ska göra en brosch av samt drinkunderlägg med samtliga grekiska gudar. så fint. igår köpte jag ett par lacktights på gina tricot. det fanns bara large kvar men jag köpte dem ändå för de sitter helt baggy och ser hilarious ut. baggy lacktights är mycket finare än tighta lacktights.

2 comments:

Anonymous said...

det låter sjukt snyggt. jag tror jag härmar.

Therese Svensson said...

JA! baggy tights är det finaste.