Sep 17, 2008

dålig nexxor nyhet

jag drömde för tio nätter sedan att nexxor hade skadat sig i ansiktet och han tittade på mig och låg i min famn och jag klappade honom och han tyckte om det fastän han hade ont och hans ögon var så ledsna, och jag vaknade och hade så dåligt samvete över att jag funderat på att skaffa en undulat och låta santo och nexxor bo kvar hos mamma.

så i förrgår ringde mamma och sa att nexxor blivit skadad. han hade fått vad veterinären kallade blodöra - hans öra hade infekterats av skabb i ett sår och sedan blivit så svullet att hans inneröra sprängts och han kommer nu få blomkålsöra. jag var så ledsen men glad att det hade ordnat sig, men så ringde mamma igen igår kväll och svullnaden hade kommit tillbaka i hans öra så hon fick åka tillbaka till kattsjukan med honom imorse för en ordentlig operation. jag var så orolig och ledsen inatt eftersom nexxor uppenbarligen försökt ta livet av sig för att jag tänkte byta ut honom mot en turkos jävla undulat. åh nexxor! det gör jag aldrig. om en månad kommer dom hem.

No comments: