Jul 20, 2007

festa som om det vore 2007

jag skulle ju bara ner till volym och äta middag med kristofer och rajter igår, men så hamnade jag mitt på världens fest. IGEN. såhär: igår skulle jag gå och se rickfors men det blev sånt tjafs så kristofer messade att han och rajter gick till volym istället. på vägen dit gick jag igenom debaser där det var soligt och pratade lite med helena medans up the mountain spelade. de hade tydligen spelat tennis på lunchen nästan samtidigt som jag joggade precis bredvid så jag sa att jag också ville spela tennis så vi är ett team nu yessssssss. jag stack vidare till volym och fick en specialrätt som var fantastiskt god; sallad med quinoa, rödbetor, valnötter och tofu. rajter och kristofer stack hem efter maten för de var inte från norrland, så jag satte mig hos den snygga baristakillen som jag först inte kände igen eftersom han hade klippt sig. så kom pontus alv förbi och som vanligt förstod jag inte vad han sa så jag ritade en karta åt honom till en grillfest men jag tror inte han fattade den heller. efter den sista ölen skulle jag gå hem men jag tänkte att jag borde gå förbi collabo på inkonst för att se hur de hade det och där var det HELT SJUKT kul med SJUKT roliga tjejer så jag tokdansade i flera timmar till och drack öl och hängde med en snygg brunett som hette kristian och sen höll jag på att svimma av seratonin så jag gick hem. imorse vaknade jag med mascara i fejan (FAUX PAS), och ett mentalt slag i magen eftersom jag inte hade hört väckarklockan gå på vid halv sju när det var meningen att jag skulle gå till kristofer och hämta hans luftmadrass eftersom tommie och maina kommer om två timmar och ska sova hos mig.

No comments: