May 11, 2007

shout out louds

igår flyttade jag en säng och den gick inte sönder. sen gick jag och åt smögenräksalladen på debaser som var mycket god men lite väl dyr (120 kr),jag kastade bokstavligen ett getöga (NEJ DET GJORDE JAG INTE HAHAHA LURAD) på detektivbyrån som var förband till shout out louds men jag fattade inte dealen. sen gick jag till tempo och tog en brun leffe för den är god och snygg och pratade lite med stilige snickaren och richard. ullis från fritzs corner spelade skivor och hade veckans mest dashing outfit: jeansklänning, gula tights, 80tals sportjacka och sned tofs i håret. pontus alv var också där för han gillar tjejer. vi gick till metro sen och tog en hoegaarden och träffade rajter och hans arKiteKt-kompis, och han försökte få mig att tro att han hade en bror men jag sa "men jag har alltid trott du var ensambarn" (vilket var sant), men tydligen brukar rajter och harald luras att de är syskon. richard trodde det men jag sa att det var irrinformation. sen gick richard hem och jag också. richard ser ut som en ung tom cruise och körde 80tals top gun-tema igår med skinnjacka och frän frisyr. sen blev han arg när han såg två andra killar som också hade 80tals skinnjacka.

No comments: