May 31, 2007

coming up LIKE A FLOWER

shit det är jättefint väder ute, jag har ljusblått och vitt nagellack, rosa lip gloss och gul california t-shirt och har druckit tre espresso på raken ALLTING KAN HÄNDA! jag ska försöka få med mig k som i KILLE på tofu+nektarpicknick i folkets park ikväll för imorgon åker han på weekendresa till amsterdam den lille heltidsarbetande grafisk design kanaljen. jag är inte bitter, jag ska ju köpa en kalender idag och spela skivor med lady moa på nöjesguidens sommarfest på lördag. och malmö tar amsterdam nästan varje dag i veckan. jag tänkte jag skulle börja med en hobby för att få mitt liv på rätt spår igen. jag ska börja samla på speglar med tryck. det är en sån otroligt dum grej att jag måste ha det. det blir som en spegelvägg/tavelvägg på samma gång och då blir man glad och kan titta på sig själv med snobben i förgrunden. nu har jag bara en spegel med new kids on the block-tryck och den är jättefin. hoppas k hittar någon spegeltavla i amsterdam. eller en hatt. eller något annat lullull.

låtar jag ska spela på lördag:
*yello - oh yeah

ja. bara den faktiskt. HEJ DÅ nu ska jag handla kalender och se om jag hittar något fint plagg att pryda min vita lekamen med på sommarfesten.

No comments: