Oct 5, 2007

dudley

grannarna mitt över är roliga kolla: på första våningen är det slackers med trasiga persienner, andra våningen bor en pedant som har PERFEKT bäddat varje dag och PERFEKT avstånd mellan sina perfekta blommor i fönstret. på tredje våningen bor ett par som brukar gå omkring nakna i köket, de är mina favoriter. hoppas de inte är besvikna för att jag aldrig bjuder dem på avancerade sexshower som i dudley moores mästerverk "blåst på konfekten". jag älskar verkligen dudley moore. får jag en son ska den heta dudley svensson alternativt dustin svensson. jag vill ha en dudley moore box. finns det?

dudleys bästa filmer:

5 comments:

Anonymous said...

jag gillar också dudley. väldigt mycket.

Hanna said...

På tal om, så är det absolut roligaste avsnittet av Vänner när Phoebe klipper Monica i Dudley Moore-frisyr, eftersom hon blandat ihop namnen och Monica vill ha Demis frisyr. Det är fortfarande så roligt att jag börjar skratta högt när jag tänker på det.

Therese Svensson said...

haha det måste jag leta efter på youtube...

Hanna said...

http://www.youtube.com/watch?v=zYIBd2Vpcy4

Syster Cysta said...

Gillar du inte "Sådan far sådan son" eller vad den heter? När Dudley byter kropp med sin son?