Aug 7, 2007

dagens fråga: star wars

nu är jag sådär glad igen att det sprattlar i mig. seratonin ger en slags guldfiskeffekt i magen som är rätt bekväm men det gör att jag inte riktigt vill spendera dagen framför datorn (!!). jag ska skriva så snabbt jag kan och sen gå ner till parken och dåsa i solen med spf8 (LIVING ON THE EDGE) och börja läsa en ny bok - jag har inte bestämt mig för vilken än men det står mellan en andy kaufman biografi, truman capotes "med kallt blod" och john irvings nya. jag lyssnar på prince "diamond and pearls". prince är en av få artister vars alla skivor håller hög kvalitet. jag vet inte ens vilken som är min favorit. igår spelade jag star wars tp (jag tog fel spel, egentligen skulle jag ta monopol) i folkets park med en som aldrig ens sett filmerna. hur kan man inte ha sett filmerna? det är som att vara 50-talist och inte hört rolling stones. jag måste maila och fråga.

No comments: