Jun 25, 2007

second hand news

på två dygn har jag haft sönder två glas. jag måste måste måste köpa plastglas idag på åhléns. det är min enda räddning. en vacker dag kommer jag dö av min egen klumpighet. förmodligen genom att skära upp händerna på glas eller något och så kommer alla tro jag tog självmord och mina föräldrar bara "eh ingen chans" och så kommer jag skämmas i himlen. idag har jag ledigt. det är mycket skönt. jag sitter i sängen och datar, äter ananasbitar och lyssnar på fleetwood mac. jag har blå mascara och rosa t-shirt och min snygga grafitti-telefon bredvid mig SOM INGEN RINGER TILL. jag pratade med pappa i telefon, han har just kommit hem från nhl-draften och berättade att de fått en bully i ledningen så alla är helt less.

2 comments:

Moa said...

joho, jag ringde till din snygga tfn igår men det var ingen som svarade ju!

Therese Svensson said...

åh jag var på landsbygden på semester!