Mar 16, 2007

kvällens späckade festligheter

jag har kånkat runt på min pc i ryggsäcken i två dagar nu för att försöka laga den någonstans. tyvärr verkar det inte funka. delen som är trasig måste beställas och det är inte ens säkert att den finns eftersom min pc är hela 3 år gammal (!!). efter att ha köat på JMEdata i ett år för denna tråkiga nyhet gick jag därifrån, och efter ett kvarter fick jag nog och gick tillbaka med intentionen att köpa en ny dator. en pc laptop som fungerar. men på JMEdata var det så lång kö så de ville tydligen inte ha mina short attention span pengar så jag gick hem igen. nu gör jag research till en text vars deadline jag redan passerat, och moa lyssnar på sina nya vinylskivor i vardagsrummet. vi har omvända problem - min cd är trasig men inte vinylen, och hennes vinyl är trasig men inte cdn. perfekt? perfekt! ikväll blir det spela skivor på rasoir med moa och revk, sedan festa på I LOVE! och eventuellt också inmission.

ikväll har jag massa fashionabla optioner, kolla här då:
guldjympabyxor + grå lång tröja + grönt linne + FANTASTIC örhängen = party
guldklänning + ceriserosa strumpbyxor + vita klackar = party
grå lång tröja + grönt linne + svarta strumpbyxor + FABULOUS örhängen + ljusblå solskärm = party

jag tänker i alla fall ha solglasögon inomhus. något kul måste man få ha när datorn är paj.

No comments: