Feb 16, 2007

scarlett johansson är också en tysk pojke



jag har ett fotografiskt alter ego vid namn den tyska pojken claus. bilden här ovan är första gången jag såg att jag ser ut som en tysk pojke som heter claus. det var i somras när jag var i los angeles. jag är på hotellrummet och dricker whisky och äter nötter med min lillasyster cornelia när jag plötsligt ser att jag är claus så syrran fick ta ett kort. claus dyker oftast upp när jag är osminkad och har tvättat håret med balsam och det liksom ligger helt 40-tals slickat mot huvudet.
jag såg idag att även scarlett johansson verkar ha ett tyskt pojk alias. det ser ut som om hon är den tyska pojken rolf.

2 comments:

Anonymous said...

du var den sjukaste jag sett åp att blogga! jag är faktiskt med i er tidning idag (nästan). det är dygnetrunt, och inte vad nu det heter i övrigt. kolla in min falafelfilm med (länken). den ska visas på tangopalatset imorrn dessutom

Anonymous said...

du fick mig att skratta, och då är jag förkyld. nice werk, tackar!